Thursday, June 2, 2011

نهاد مردمی

با توجه به ضرورت اتحاد نيروهای فراحزبی ـ فرا ايدئولوژيک، چرا «شبکه سکولارهای سبز» و «نهاد مردمی»، که دارای مواضع و اهداف مشترکی هستند با يکديگر همکاری نمی کنند و يا حتی در هم ادغام نمی شوند تا الگوئی برای اتحاد ديگر نيروها شده و هسته ای برای همکاری های آينده اپوزيسيون بوجود آورند؟ به اين پرسش چگونه می توان پاسخ داد؟ آيا واقعاً اين دو سازمان کاملاً مشابهند؟ اگر نيستند تفاوت هاشان چيست؟ يا، به کلام ديگر، موانع اتحادشان را چگونه می توان مشخص کرد؟ و اگر موانعی هستند که وجود حقيقی دارند برای رفع آنها چه بايد کرد؟
 

4 comments:

  1. علت محدود کردن هیات امنا به عقد قرار داد با شرکت
    Virtual NGO LLC
    برای استفادهٔ حتا رایگان از نرم افزار آنها چیست ؟

    ReplyDelete
  2. تا کی در مورد حقوق دموکراتیک مردم اذربایجان سکوت خواهیم کرد؟
    www.oyrenci.com

    ReplyDelete
  3. سکوت را شما چه دیده اید و چگونه کنشی را سکوت برداداشت کرده اید؟ نخست این را بفهمم تا دچار بد فهمی نشوم و آنگاه با کمال میل به بحث وارد میشویم.

    ReplyDelete
  4. با سلام به دوستان سکولار
    من به هیچ عنوان تمایلی به گروه شما و هیچ گروه دیگری ندارم.فقط یک کاربر هستم که از محیط فیس بوک استفاده می کنم و مثل همه ایرانیان مسلمان زاده هستم.و اعتقادات سنتنی هم ندارم.ولی یک تجربه از اول انقلاب بدست آوردم که همیشه نیروی خود را روی موضوعی بگذار که جواب آن سود مند باشد.من از شما این سوال را می خواهم بپرسم آیا واقعآ شما اعتقاد دارید که باید به اساس مذهب توهین کرد؟ مثلا برکی از قران را در کون زنی نشان داد؟ آیا این حرکت که بنام شما صورت می گیرد در شان شما هست .آیا اصولا سودمند هست یا جو کشور را امنیتی کرده .دوستان شوروی یکی از کشورهای بود که جلوتر از زمان خودش می خواست جلو مذهب و نظام سرمایه داری را سد کند ولی افکار نهفته در جامعه مجدد شوروی را به روسیه تبدیل کرد.من دیشب اساس نامه شما را نگاهی کردم و متوجه شدم اعتقاد دارید مذهب نباید در سیاست دخالت کند .این درست ولی ندیدم که جای اجازه داده باشید که مذاهب را مورد توهین قرار بدهند.یک گروه به اسم سکولار سبز این تصویر را زده و شخص دیگری مرا تهدید کرد که آدرس بده تا نشونت بدهیم .تکلیف خودتان را مشخص کنید . سکوت شما تائید این افراد است و باع ضر به خوردن خودتان.من اسامی و آدرس فیس بود هر دو را خدمتان می دهم دیگر خودتان میدانید.اگر مجددآ این حرکت را انجام دهند من بعنوان یک فرد غیر مذهبی به آنها حمله خواهم کرد چون عواقب حرکت آنها ضربه خوردن تمام گروه ها می باشد
    Jamshid Sharmahd این آقا مرا تهدید می کرد که گیرت می آوریم .
    https://www.facebook.com/secularismgreen?ref=ts این را خودتان نگاه کنید ببیند در شان شما هست که بنام شما منتشر شود
    https://www.facebook.com/jamshid.sharmahdاین هم آدرس فیس بوکی جمشید شارمهد
    خدا نگهدار منتظر جواب شما هستم آیا حرکت انها را تائید را رد می کنید

    ReplyDelete